Veelgestelde vragen

Alle vragen over onze opties en services

Uit welke drukopties kan ik kiezen?

Je kunt kiezen uit drie drukopties:

  1. Zonder eigen tekst: Je ontvangt het artikel zonder extra design aan de binnenkant, toegevoegde persoonlijke tekst of logo. De witte ruimtes geven de mogelijkheid om naderhand een handgeschreven berichtje toe te voegen.
  2. Met eigen tekst en logo: Je bewerkt het artikel zelf online met je persoonlijke tekst en logo of je kiest voor de optie bedrijfsklaar waar onze desktop publishers voor je aan de slag gaan.
  3. Met eigen tekst, logo en extra design: Een extra design vult de binnenkant van het artikel. Je bewerkt het artikel zelf online met je persoonlijke tekst en logo of je kiest voor de optie bedrijfsklaar waar onze desktop publishers voor je aan de slag gaan.

 

Wat houdt de optie 'Bedrijfsklaar' in?

Met deze service zet onze Desktop Publisher het ontwerp voor je klaar. Tijdens het bestellen vragen we je de gewenste tekst, foto's en logo mee te geven. De Desktop Publisher verwerkt alles met een evenwichtige opmaak in de wenskaart.

Gebrek aan inspiratie? Geef aan dat je graag je tekst laat herschrijven of dat de Desktop Publisher de tekst zelf mag formuleren.

Er wordt ook gecontroleerd op de kwaliteit van de foto's, logo en spelling (Nederlands, Engels, Duits, Frans en Spaans). Eens de bestelling bevestigd, ontvangt je binnen de 3 werkdagen een eerste digitale proefdruk via het account. Vervolgens wordt er uitgewisseld tot het resultaat volledig naar wens is. Waneer je de proefdruk bevestigt voor druk, gaan de productietijden in.

Bij de webpagina van het gewenste model, selecteer je de drukoptie* naar wens, vervolgens voeg je deze toe aan je winkelmandje. Daarna krijg je de keuze de wenskaart zelf te personaliseren, of via de service Bedrijfsklaar. Na het kiezen van Bedrijfsklaar vragen we de tekst, logo en foto's mee te geven. Vervolgens kan je de bestelling afronden.

*Deze optie is niet mogelijk bij de drukoptie zonder eigen tekst.

 

Welke verzendopties worden aangeboden?

  1. Standaardverzending: Bij deze optie wordt je bestelling verstuurd met blanco enveloppen naar het door jou opgegeven adres.
  2. Verzendklaar optie: Kies je voor deze optie, dan worden je kaarten in de enveloppen gestoken (“Enveloppen klaar”). Je hebt vervolgens de volgende mogelijkheden:

- Adres van de ontvanger en/of het bedrijfslogo laten bedrukken
- Direct verzenden naar je klantenbestand (“Rechtstreeks verzenden)

De kosten variëren op basis van de geselecteerde opties en de hoeveelheid kaarten die je selecteert. Je kunt direct een offerte aanvragen via deze link.

Belangrijk om te weten:

- De opties Verzendklaar "Enveloppen klaar" en "Rechtstreeks verzenden" resulteren in een extra verwerkingstijd van 5 tot 7 dagen.
- Deze opties zijn beschikbaar voor onze kerstkaarten (klassiek, met chocolade, met bloemzaadjes) vanaf een minimumaantal van 150 stuks.
- De bezorgtijden via postdiensten voldoen aan de normen van de Franse La Poste: 4 tot 5 dagen voor Nederland en België, 7 dagen voor de Europese Unie, en 7 dagen tot een maand voor de rest van de wereld.
- Let op dat voor zendingen van kaarten met zaden of chocolaatjes buiten de Schengen-zone, eventuele douaneblokkades buiten onze verantwoordelijkheid vallen.
- Wij willen benadrukken dat de verantwoordelijkheid voor de informatie in het adressenbestand bij de klant ligt.

Mocht je verdere vragen hebben of behoefte hebben aan verduidelijking over een van onze verzendopties, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Dit kan via contact@studiopaper.nl of via het contactformulier door hier te klikken.

/cookies